Acil Veterinerlik Hizmeti

Birçok olağanüstü durum evcil hayvanlarınızın sağlıklarını tehlikeye sokmaktadır.Ani gelişen bir kaza veya hastalık beslediğiniz hayvanda ölümcül sonuçlara neden olabilir.Bu gibi durumlarda acil veteriner hizmeti gerekmektedir.Vetclass Veteriner Kliniği olarak kurulduğumuz günden itibaren 7/24 açık telefon hattımız ile acil durumlarda kliniğimizi açmaktayız.

acil veteriner

Vetclass Veteriner Kliniği Acil Veteriner Hizmeti

İstanbul Kağıthane ilçesinde bulunan veteriner kliniğimiz kedi,köpek,kuş,egzotik hayvan ve diğer tüm hayvan türlerine hizmet vermektedir.Klinik numaramız üzerinden iletişime geçilmesi halinde 7/24 evcil hayvanlarınıza müdahale ediyoruz.

Klinik Adı : Vetclass Veteriner Kliniği

İletişim : 05394353454 numarası üzerinden acil veteriner ihtiyaçlarınızda saat gözetmeksizin iletişime geçebilirsiniz.

Adresimiz : Sultan selim mahallesi, Sultan Selim Cd. no:128/C, 34415 Kâğıthane/İstanbul

Hangi Durumlar Acildir ?

Adından da anlaşılacağı gibi sadece acil durumlarda mesai saatleri dışında hizmet vermekteyiz.Aşı,kısırlaştırma,muayene gibi klinik açıkken yapılabilecek işlemler bu hizmetimize dahil değildir.

Acil veteriner ihtiyacı gerektirebilecek olaylar ;

• Araba veya sert cisim çarpması
  • Aşırı ateş
  • Ölümcül reaksiyonlar gösterme
  • Kemik dokusunda Kırılma veya ezilme
  • Kanama
  • Acil olduğunu düşündüğünüz diğer durumlar

Maddelerden anlayacağınız üzere normalin dışında olan durumlar bizim için acil olma niteliğindedir.Sizler de bu durumlar ile karşılaşırsanız 0212 280 34 55 numarası üzerinden kliniğimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Kliniğimiz ile olan mesafenizi bilmiyor ve ulaşım konuşunda bilgilendirmeye ihtiyacınız var ise buraya tıklayarak yardım alabilirsiniz.