Sanayi Mahallesi Veteriner Hizmeti

İstanbul Kağıthane 442.415 nüfusu ile İstanbul’un ilçelerinden birisidir.Kağıthane’nin mahalleleriden biri olan sanayi mahallesi birçok tür canlının yaşadığı bölgelerden birisidir.Bunun dolayı sanayi mahallesi veteriner ihtiyacını karşılamak ve veteriner sorununa çözüm bulmak amacıyla kliniğimiz açılmıştır.Bundan dolayı 2020 yılından itibaren tüm İstanbul’a hizmet vermekteyiz.

“Yeter ki minik canlar mutlu olsun ” misyonuyla gerek sanayi mahallesi gerekse levent,4.levent,nurtepe ve diğer kağıthane ilçelerinden gelen minik canlar kliniğimizde tedavi altına alındı.Minik canlar için gerekli tüm medikal işlemler Vetclass Veteriner Kliniği bünyesinde gerçekleştirildi.

sanayi mahallesi veteriner ulaşım

Sanayi Bölgesindeki Veteriner Kliniği Adresimiz :  Sultan selim mahallesi, Sultan Selim Cd. no:128/C, 34415 Kâğıthane/İstanbul

İletişim Numaramız : (0212) 280 34 55

Sanayi 7/24 Veteriner Hizmeti

Evcil hayvanınız ne olursa olsun tüm acil veteriner ihtiyaçlarınızda 7/24 hizmet veriyoruz.İster sanayi mahallesi isterse başka yerde ikamet edin , acil ihtiyaçlarda iletişim numarası üzerinden bizimle iletişime geçmeniz durumunda kliniğimiz kapılarını sizler için 7/24 açıyor olucak.Acil bölümümüz kedi,köpek,kuş ve diğer türler için kesintisiz hizmet politikasıyla çalışmalarını sürdürmekte.

Vetclass Veteriner Kliniği Olarak Hizmetlerimiz

Vetclass Veteriner Kliniği sağladığı olanaklar ve klinikte kullandığı teknoloji ile birçok ayrıcalığı minik yavrularımıza sunuyor.Dolayısıyla klinikte hekim hatasından kaynaklanan problemleri sıfıra indiriyoruz.

Verdiğimiz hizmetler ;

• Detaylı Muayene Hizmeti
  • Gerekli Durumlarda Cerrahi İşlemler
  • Dahiliye
  • Göz Hastalıkları
  • Nöroloji
  • Diş Problemleri
  • Pet Kuaför
  • Laboratuvar
  • Ameliyathane
  • Aşılama ve Mikroçip
  • Homeopati
  • Endoskopi
  • Kulak Hastalıkları

Klinik olarak verdiğimiz başlıca hizmetler bunlarla sınırlı değildir.Tüm hizmetlerimizi görüntülemek için “Hakkımızda” sayfamızı inceleyebilirsiniz.

Sanayi veteriner ihtiyaçları doğrultusunda haftanın her günü 10:00 ile 20:00 arasında hizmet vermekteyiz.Ancak yazımızda da belirttiğimiz gibi acil ihtiyaçlarda 24 saat hizmet vermekteyiz.

İlçelere Olan Uzaklığımız

• Kağıthane merkez : 8 dakika
  • Levent : 7 dakika
  • 4.Levent : 3 dakika
  • Maslak : 7 dakika
  • Seyrantepe : 5 dakika
  • Çeliktepe : 5 dakika

Birçok ilçeye çok yakın konumdayız.Dolayısıyla kliniğimize ulaşım problemi çekmeden ulaşabilirsiniz.Daha iyi hizmet vermek adına sitemiz üzerinde paylaştığımız makalelere ulaşabilirsiniz.Ancak internet üzerinde yazan bilgiler dahilinde beslediğiniz hayvanlara tedaviler uygulamayın.En iyi tedavi yöntemi hekimlerin muayenesi sonucu ortaya çıkacaktır.Minik dostlarımız için düzenli muayene olmayı ihmal etmemelisiniz.