Beşiktaş Veteriner Hizmeti

İstanbul’un Beşiktaş ilçesinde güven ve profesyonellik kavramlarını bünyesinde barındıran veteriner kliniğiyiz.Beşiktaş’ta Veteriner Kliniği arayan dostlarımıza 3 aşamada kliniğimizi tanıtıyoruz.Sizler de kliniğimizi 3 aşamada inceleyerek fikir sahibi olabilirsiniz.

Beşiktaş Veteriner

1.Aşama

Bir veteriner kliniği tercih ederken en önemli kriterlerden birisi güven duygusudur.Güvenmediğiniz bir veteriner kliniğine evcil hayvanınızın canını emanet etmek istemezsiniz.Peki Vetclass Veteriner Kliniği sizlere nasıl bir güven sunuyor ?

Kliniğimiz Google üzerinde 5 üzerinden 4.8 yorum ile çok yüksek memnuniyet oranına sahiptir.Bu oran Vetclass Veteriner Kliniğine gelen kişilerin aldığı sağlık hizmetlerinden memnuniyetinin oranıdır.

2.Aşama

Beşiktaş ilçesinden veteriner kliniğine yol zahmeti çekmeden ulaşabilirsiniz.Peki bu nasıl oluyor ? İstanbul’un popüler ilçelerinden birisi olan Kağıthane’nin Sanayi Mahallesinde bulunan kliğimize ulaşım alternatifler açısından oldukça basittir.

Alternatif Ulaşım Yöntemleri ;

1. İETT veya Metro kullanarak Sanayi Mahallesine ulaşım sağlayabilirsiniz.
  2. Kişisel aracınızla kısa sürede ulaşım sağlayabilirsiniz.

3.Aşama

Bu aşamaya kadar 2 aşamada kliniğimizi inceledik.Güven ve Ulaşım olarak sizlerin faydasına olan durumları açıkladık.Üçüncü aşama ise Teknoloji’dir.İstanbul Beşiktaş ilçesinden veteriner için arayış içinde olan kişilerin değerlendirmesi gereken bir konudur.Kedi,köpek,kuş türleri,egzotik hayvanlar başta olmak üzere yüzlerce türü kliniğimizin teknolojik altyapısı ile tedavi ettik.Hayvan türlerine özel olarak hazırlanmış görüntüleme cihazları (MR,x-ray,endoskopi … ) ile doğru teşhis ve doğru tedavi kaçınılmaz.

Adres : Sultan selim mahallesi, Sultan Selim Cd. no:128/C, 34415 Kâğıthane/İstanbul

İletişim Numarası : (0212) 280 34 55