Beşiktaş Veteriner - En İyi Veterineri mi Arıyorsunuz?

Beşiktaş Veteriner

Evcil hayvanınız alanında uzman veterinerler ile emin ellerde.Kliniğimiz Beşiktaş ve diğer ilçelerden gelen hayvanların sağlığını her şeyden önde tutmaktadır.
Beşiktaş Veteriner Bilgi

Kliniğimize Kolaylıkla Gelebileceğiniz Beşiktaş İlçeleri Nelerdir?

Muradiye Akatlar Arnavutköy
Konaklar Ulus Balmumcu
Bebek Nispetiye Kuruçeşme
Ortaköy Dikilitaş Etiler
Gayrettepe Kültür Levent

Vetclass Veteriner Kliniği başta kedi ve köpek gibi evcil hayvanlar olmak üzere hayvanlara sağlık hizmeti sağlayan bir kuruluştur.Vetclass Kliniği hayvanlara tutkusu olan ve kendilerini onların sağlıklarına adamış kişilerden oluşmaktadır. Üst düzey teknoloji ve yılların vermiş olduğu tecrübe ile Beşiktaş’ta Veteriner Kliniği arayan dostlarımız kliniğimize güvenle gelebilir.

Not : Kliniğimiz hafta içi ve hafta sonu 10:00 – 24:00 arası aktif hizmet vermektedir.Ancak acil durumlarda 7/24 tedavi hizmeti devam etmektedir.

7/24 Açık Veteriner Kliniğinin Hayvan Sahiplerine Faydaları Nelerdir?

Birçok nedene bağlı olarak evcil hayvanlarımız veteriner kliniklerine ihtiyaç duymaktadır.Beklenenin dışında gelişen durum ve gelişmeler pet hayvanımızın hayatını tehlikeye sokabilmektedir.Örneğin gece hastalanan bir kediye en iyi ve en hızlı tedaviyi uygulayacak veteriner kliniğini bulmak çoğu zaman zordur.Bu nedenle Vetclass Veteriner Kliniği Beşiktaş ve diğer tüm ilçelerden gelecek kişilere 7/24 hizmet sunmaktadır.Tek yapmanız gereken kliniğe gelmeden önce bizimle iletişime geçmeniz.

“Yeter ki minik canlar sağlıklı olsun.” sloganıyla çıktığımız bu yolda evcil hayvanlarınızın sağlıklarını iyileştirecek her türlü gereksinimi kliniğimize kazandırdık.

Neden Vetclass Kliniği?

İnsanlar veteriner kliniği seçimleri farklı nedenlere bağlı olarak gerçekleştirmektedir.Kişilerin ortaya sunduğu nedenler kişiler için doğru kliniği işaret etmektedir.Peki Vetclass Veteriner Kliniğini ön plana çıkaran özellikler nedir? Gelin birlikte inceleyelim.

Klinik Konumu

Vetclass Veteriner Kliniği İstanbul Avrupa yakasının tüm ilçelerinden kolaylıkla ulaşılabilir konumdadır.İstanbul’un ilçelerinden kliniğimize nasıl ulaşacağını öğrenmek için alt tarafta yer alan bağlantıları inceleyebilirsiniz.

Kliniğimize Gelen Pet Sahiplerinin Olumlu Dönüşleri

Kliniğimize gelen pet hayvan sahipleri yaptıkları yorum ve verdikleri puanlar ile 4.5/5 değerlendirme yapmıştır.Bu sayı kliniğimize daha önce gelmiş kişilerin verdiği gerçek rakamları yansıtmaktadır.Buda kliniğimize olan güveni göstermektedir.Puanlamayı ve yorumları tek tek incelemek istiyorsan buraya tıklayarak görüntüleyebilirsiniz.

Teknolojik Yeterlilik

Teknolojik yeterlilik, hayvanları teşhis ve tedavi etmek için bu beceriye ihtiyaç duyan veteriner hekimler için bir gerekliliktir.Veteriner hekimler, hayvanları güvenli tedavi etmek için dijital teknolojileri anlayabilmeli ve kullanabilmelidir.Vetclass Veteriner Kliniği güncel teknolojileri yakından takip etmekte ve bunları kliniğe entegre etmektedir.

Kliniğimizde gerçekleştirilen operasyonlarda bilim ve teknolojiden faydalanıyoruz.Teknolojiyi yetkin şekilde kullanan hekimlerimiz ile minik dostlarımızın canları daima güvende.

kedi
vetclass-kedi
kopek
kus