Egzotik Hayvan Veterineri

Beslenmesi alışılmamış hayvan türlerine egzotik hayvanlar , bunlara sağlık hizmeti veren veterinere egzotik hayvan veterineri denilmektedir.Vetclass Veteriner Kliniği olarak egzotik tüm türlere hizmet vermekteyiz.Muayene,tedavi veya farklı bir hastalık gibi durumlarda egzotik hayvanlarınız ile ilgileniyoruz.Tek yapmanız gereken 0212 280 34 55 (24 saat açık) numarası üzerinden bizimle iletişime geçmeniz.

Neden Hasta Olurlar ?

Doğal yaşam ortamlarına göre yaratılmış olan bu canlılar normal insanların yaşam alanlarında hastalanmaktadır.Eğer egzotik hayvan besleyecekseniz onlara uygun yaşam alanı oluşturmanız gerekmektedir.Hastalıkların büyük bir kısmı kendimiz nasıl yaşıyorsak egzotik hayvanın da aynı ortamda aynı koşullarda yaşamasını beklemektir.

Başlarına gelen çoğu hastalık ve kaza olayı insanların bilinçsizliği yüzünden meydana gelmektedir.Lütfen beslediğiniz canlının özelliklerini iyi araştırın.Ona uygun ortam hazırlayın ve mutlaka veteriner tavsiyelerine de kulak verin.

Egzotik Hayvan Veterineri

Egzotik Hayvanlara Hangi Veteriner Kliniği Bakar ?

Hizmet Verdiğimiz Hayvan Türleri ;

• Kuş
  • Köpek
  • Tavşan
  • Kedi