Kedi ve Köpeklerde Mikroçip | Vetclass Veteriner Kliniği

Kedi ve Köpek MikroçipMikroçip Uygulaması

Mikroçip , çok küçük boyuta sahip elektronik bir sistemdir.Enjektör yardımıyla hayvan derisinin altına yerleştirilir.Amacı sokağa atılan veya kaybolan kedi,köpek gibi canlıların sahiplerine ulaşılmasını sağlamak ve hayvanları kimliklendirmektir.Bu işlem pet sahiplerine oldukça güzel avantajlar sağlamaktadır.Nedir bunlar ?

Pet Mikroçip Uygulaması

Mikroçip Nedir?

Mikroçip kedi,köpek veya herhangi bir canlının deri altına takılabilen elektronik bir kimliktir.Bu kimlik sayesinde sokakta bulunup yetkili kişilere ulaştırılmış hayvanların sahipleri hakkında bilgi edinilebilecektir.Mikroçip uygulamasının beslenen hayvanların nüfusunun kontrol altına alınması konusunda da önemli role sahip olacağı öngörülmektedir.

• Hayvan sahipleri besledikleri canlıları sokağa atamayacak.
  • Dışarıda veya herhangi bir yerde bulunan canlıların sahipleri tespit edilecek.
  • Bulunan evcil hayvanlar sahiplerine hızlı ve güvenli şekilde teslim edilebilecek.
  • Kedi,Köpek ve diğer mikroçipli canlıların popülasyonu takip edilecek.
  • Çip bilgileri merkezi bilgisayardan takip edilir ve böylece aşı ve kısırlaştırılma durumu da izlenebilecek.
  • Kalıtsal ya da bölgesel hastalıkların kayıtları tutulacak.

Not : Mikroçip bir GPS takip cihazı değildir.Uygulandıktan sonra evcil hayvanınızın takibini yapamazsınız.Kaybolduktan sonra evcil hayvanınız yetkili kişilere ulaştırılırsa size ulaşılması konusunda kolaylık sağlar.Eğer evcil hayvanınızın takibi yapmak istiyorsanız evcil hayvanınızın taktığı herhangi bir eşyaya GPS taktırmanızı tavsiye ediyoruz.

Evcil Hayvanlara Nasıl Uygulanır ?

Köpeklerde Mikroçip Uygulaması

Köpekler için zorunlu hale getirilen mikroçip işlemi kliniğimiz başta olmak üzere birçok klinikte sadece 4-5 dakika sürmektedir.Köpeğin kimlik kartına artık yetkili kişiler daha kolay ulaşabilecek , buda kaybolan bir köpeğin sahibine daha kolay ulaştırılmasına olanak sağlayacak.

Kedilerde Mikroçip Uygulaması

Kedilerde köpekler gibi mikroçip takılması zorunlu hale getirilen canlı türleri arasındadır.Ancak endişelenmenize gerek yok çünkü bu işlem kedilerde de maksimum 4-5 dakika sürmektedir.Kedilerde mikroçip uygulaması ağrısız, sızısız bir işlem olup pirinç tanesi büyüklüğünde bir parçanın kedinin kürek kemikleri arasına koyulmasıyla bitmektedir.Bu parça kedinin kimlik kartını temsil etmektedir ve yetkili kişilerce okunabilmektedir.

Vetclass Veteriner Kliniğine gelerek veya iletişim numaramız (0212) 280 34 55) üzerinden bize ulaşarak bilgi alabilirsiniz.
Hakkımızda
Sultan selim mahallesi, Sultan Selim Cd. no:128/C, 34415 Kâğıthane/İstanbul